Pliki produktowe – kto ich najbardziej potrzebuje?

Pliki produktowe - kto ich najbardziej potrzebuje?Czym jest plik produktowy?

Pliki produktowe, to niewielkie dokumenty tekstowe, w których znajduje się opis podstawowych informacji o konkretnym produkcie. Pliki te, są takim specyficznym kanałem informacyjnym, służącym do przedstawiania informacji na temat konkretnego produktu, bezpośrednio na wybranej stronie www, dla której zostały umieszczone.

Kto potrzebuje pliku produktowego?

Plik produktowy, to narzędzie marketingowe, które potrzebne jest, gdy prowadzi się jakikolwiek biznes online. Nieważne czy jest to sprzedaż towarów czy usług – w każdym przypadku dobrze jest, jeśli Klient wie o naszej ofercie. Oto lista działalności internetowych, wymagających wprowadzenia plików produktowych:

1. Sprzedaż produktów – w tym przypadku, użycie pliku produktowego jest jak najbardziej konieczne – dobrze jest, jeśli Klienci wiedzą, że istniejemy i że chcemy sprzedać nasz produkt.

2. Sprzedaż związana z telefonią komórkową – plik produktowy, to idealne wręcz miejsce, w którym możemy jasno opisać atrybuty każdego z telefonów, a także ewentualne zniżki – bardzo dobrze „działają one” na potencjalnych Klientów.

3. Turystyka – to branża internetowa, która bardzo często wykorzystuje pliki produktowe. Oczywiście przedstawiać będą one szczegóły konkretnych ofert, a więc kierunek podróży, ceny, zdjęcia hoteli i czasami atrakcje dostępne na miejscu).

4. Rozrywka – plik produktowy, będzie definiował pakiety i ich jednostkową cenę, których suma będzie finalną ceną produktu.

Dlaczego to pliki produktowe powinny być jednym z elementów naszego marketingu w Internecie?

1. Przekazują one w jasny i czytelny sposób wszystkie najważniejsze informacje dotyczące naszego produktu – oczywiście pod warunkiem, że poprawnie je zdefiniujemy. Pamiętajmy, że tworzenie plików produktowych to sztuka!

2. Są niewielkie, ale dzięki temu można z nimi dotrzeć do większej liczby Klientów. Klient nie musi wchodzić na naszą stronę, lecz dostaje naszą ofertę podczas przeglądania innych stron.

3. Mogą prowadzić bezpośrednio do konkretnego produktu. Tu ważny jest tak zwany „tracking”, czyli „ścieżkowanie” pliku do konkretnej oferty.

Więcej na: http://feedink.com/pl/blog/

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz