Najpopularniejsze rodzaje naklejek foliowych

Gdy wybierając naklejki wykorzystywane w celach marketingowych kierujemy się wyłącznie ceną, największą popularnością cieszą się te, które są wykonane z papieru. Gdy jednak zaczyna nas interesować również ich jakość, a wraz z nią możliwość wykorzystania ich także na zewnątrz, szybko dochodzimy do wniosku, że folia może w znacznie większym stopniu spełnić nasze oczekiwania. Czy rzeczywiście tak jest?

Folia monomeryczna i jej zalety

Klienci drukarni zainteresowani zamówieniem naklejek foliowych, zwykle pytani są przede wszystkim o to, jaki rodzaj folii wydaje się im najbardziej interesujący. Gdy cena nadal jest czynnikiem ściśle wpływającym na decyzję, zwykle wybierana jest folia monomeryczna. Osoby decydujące się na taki krok nie muszą jednak obawiać się, że będzie to decyzja nietrafiona. Mamy do czynienia z folią o ogólnym zastosowaniu, a choć należy do najtańszych, jakie są dostępne w sprzedaży, jej trwałość szacuje się na około dwa lata, co budzi duże zadowolenie.

Naklejki foliowe tego typu powinno umieszczać się przede wszystkim na płaskich powierzchniach, które są wolne od przetłoczeń. Folia ta nie powinna być też poddawana przesadnemu formowaniu, grozi to bowiem pomniejszeniem czytelności tego, co ma się na niej znajdować. W zamian może być wykorzystywana w celach reklamowych nie tylko w pomieszczeniach, ale również poza nimi. Największą popularnością (również ze względu na jej koszty) cieszy się jej wersja z białym klejem, ciekawym rozwiązaniem okazuje się jednak również klej szary sprawiający, że nie trzeba obawiać się zjawiska przebijania powierzchni bazowej.

Najpopularniejsze rodzaje naklejek foliowych

Folia polimeryczna i jej zalety

Jeśli dysponujemy nieco większym zapleczem finansowym, a także wtedy, gdy trwałość folii ma dla nas duże znaczenie, powinniśmy zastanowić się nad korzyściami, jakie pociąga za sobą praktyczne wykorzystanie folii polimerycznej. Ta może być stosowana nawet na samochodach, a więc tam, gdzie pojawiają się pewne przetłoczenia i zagięcia, nie wpływa to przy tym w żaden sposób na czytelność przekazu reklamowego. Naklejki tego rodzaju mogą nam służyć nawet przez trzy lata.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *