Komunikacja bezpośrednia – godna dużego zainteresowania

Jeżeli nie mamy ogromnego budżetu na reklamę, a zapewne tak jest – pewnie żaden właściciel firmy z 500 największych w Polsce nie czyta w tym momencie tego tekstu, bez najmniejszego cienia wątpliwości powinniśmy sięgać po takie rozwiązania reklamowe, które są skuteczne, stosunkowo niedrogie, a do tego skierowane do konkretnego odbiorcy. Najzwyczajniej w świecie nie stać nas w tym momencie na szastanie pieniędzmi, na wydawanie środków firmowych na reklamę, która chociaż trafi do wielkiego grona odbiorców, to co z tego, skoro konwersja będzie bardzo niska? Co jak co, ale komunikacja bezpośrednia, chociaż nie trafia do bardzo wielu osób – chociaż i to da się załatwić, przynajmniej charakteryzuje się bardzo wysoką konwersją.

Atrakcyjne konwersje

Komunikacja bezpośrednia - godna dużego zainteresowaniaMożna śmiało powiedzieć, że w przypadku komunikacji bezpośredniej mówimy o najwyższych konwersjach – często są one naprawdę wysokie, to trzeba w jednoznaczny sposób przyznać. W następnej części tekstu postaramy się napisać kilka faktów dotyczących komunikacji bezpośredniej, które być może nie należą do jakoś bardzo odkrywczych, ale jednak są w stanie coś tam nam wytłumaczyć. Miejmy przynajmniej taką nadzieję.

Działania reklamowe

Przede wszystkim powinniśmy zlecić działania marketingowe takiej firmie, która świetnie się na tym zna, nie ma gdzieś etyki, ani prawa (chociażby agencja Direct Channel z Katowic). O ile pewne działania reklamowe można bez większego problemu załatwić na własną rękę – przecież nic się nie stanie, gdy na przykład zaczniemy wypowiadać się na forach dyskusyjnych jako eksperci, najwyżej parę razy się zbłaźnimy, jeżeli popełnimy głupi błąd, to już w przypadku komunikacji bezpośredniej naprawdę nie ma większego sensu sądzić, że sobie poradzimy. To trochę tak, jakbyśmy chcieli zastąpić grafika komputerowego albo programistę, chociaż jedyny nasz kontakt z grafiką to rysowanie w Paincie, zaś jeżeli chodzi o programowanie, to najzwyczajniej w świecie potrafimy co najwyżej otworzyć Worda… Ok, to może trochę taka nie na miejscu uwaga, ale generalnie chodzi o to, że powinniśmy skorzystać z usług zawodowców, którzy wszystko biorą na siebie. Kolejna kwestia jest taka, iż nie powinniśmy sądzić, że pieniądze zainwestowane w komunikację bezpośrednią nie zwrócą się – ani od razu, ani po pewnym czasie. Trzeba zachować cierpliwość, ale ogólnie zauważymy szybko efekty.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *