Kasetony reklamowe – warto czy też nie?

W dobie wszechobecnej technologii oraz Internetu można by pomyśleć, że tradycyjne formy reklamy odeszły już dawno do lamusa, jednak to nie prawda, czego doskonały przykładem mogą być kasetony reklamowe, które z pewnością nie są jeszcze przeżytkiem.

Wystarczy spojrzeć wieczorem na ulicę, a zobaczymy dziesiątki podświetlanych szyldów reklamowych, które spełniają doskonale swoją rolę przyciągając klientów. Konstrukcja kasetonów jest bardzo prosta, zazwyczaj są produkowane z pleksi albo Dibonu, dzięki czemu są odporne na wszelkie warunki atmosferyczne, a zarazem nie są trudne w montażu.

Naprawa kasetonów reklamowych

11. Kasetony reklamowe – warto czy też nie?Oczywiście na przestrzeni lat kasetony reklamowe zostały w dużej mierze usprawnione. Między innymi do ich podświetlenia zaczęto wykorzystywać diody LED, których światło jest bardzo przyjazne, a czas pracy znacznie przebija zwykłe świetlówki i neony. Ponadto są one wykonywane z coraz lepszych jakościowo oraz trwalszych materiałów, co znacznie wydłuża okres ich przydatności. Myślę, że każdy producent kasetonów reklamowych zdaje sobie sprawę, że na razie ich rynek nie jest zagrożony, chociaż wiele firm przenosi swoją działalność do sieci to zapotrzebowanie na ich produkty się nie zmniejsza. Oprócz funkcji reklamowych kasetony w doskonały sposób upiększają ulice.

Podświetlanie witryn sklepowych

Oczywiście do niektórych uliczek by one nie pasowały, ale każdy kto choć raz przechodził uliczką handlową, na której siedziby miały najlepsze sklepy to połączenie podświetlanych kasetonów oraz bogatych witryn musiało sprawiać dobre wrażenie. Podsumowując śmiało można stwierdzić, że pomimo wejścia na rynek marketingowy wielu innowacyjnych wzorców reklam kasetony wciąż pozostają w użyciu i na dodatek mają się całkiem dobrze. Do głównych zalet tej formy reklamy śmiało można zaliczyć niską cenę, nietrudny montaż oraz bardzo łatwy serwis. Te trzy atrybuty w połączeniu z wysoką skutecznością reklamową stawiają kasetony na bardzo wysokiej pozycji w branży i myślę, że jeszcze przez wiele lat nie zostaną one zastąpione, ponieważ na razie nie ma rozwiązania, które mogłoby je skutecznie zamienić.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *