Jakie są formy reklamy w Internecie?

Jakie są formy reklamy w Internecie?Do korzystania z Internetu przekonało się nie tylko tysiące indywidualnych użytkowników, ale także wiele firm.

Ważnym elementem wykorzystywanym w działalności biznesowej jest promocja i reklama w sieci.

Z jakich form promocji i reklamy można skorzystać?

Możliwości są bardzo duże. Do form reklamy w Internecie, które cieszą się największym zainteresowaniem świata biznesu należą:
– reklama na stronach www;
– e- mailing;
– sponsoring;
– marketing lawinowy.

Strona www

Możliwości wykorzystania strony www do reklamy są niezwykle duże. Może to być strona, na której przedstawiona zostanie handlowa oferta firmy. Ale możemy także na innych stronach www zamieszczać przyciski, odnośniki tekstowe czy banery. Jedno kliknięcie w nie przeniesie użytkownika na właściwą stronę www.

E-mailing

Jest nawiązaniem bezpośredniego kontaktu z klientem za pomocą listu elektronicznego. Rozsyłanie listów elektronicznych jest jednym z bardziej skutecznych form reklamy prowadzonej za pośrednictwem Internetu. E-maile mogą być rozsyłane zarówno do stałych klientów jak również służyć do zdobycia nowych.

Sponsoring internetowy

Polega na rzeczowym lub finansowym wsparciu wydarzeń o charakterze kulturalnym lub sportowym, organizacji lub osób. Najczęściej w celach promocyjnych sponsorowana osoba, organizacja zamieszcza na swojej stronie logo i nazwę sponsora. Jedno kliknięcie wystarczy aby internauta został przeniesiony na stronę sponsora. Inna forma sponsoringu internetowego to wypłacanie internaucie wynagrodzenia za umieszczenie przez niego logo firmy.

Marketing lawinowy

Strategia ta polega na tym, iż to sami internauci mają przekazywać innym użytkownikom treści reklamowe. Tym samym wiadomość dociera do znacznie większej grupy potencjalnych konsumentów. Jest to jedna z bardziej obecnie skutecznych strategii reklamowych, które można prowadzić w Internecie.

Dynamiczny rozwój Internetu i coraz bardziej powszechny dostęp do niego sprawił, że reklama w sieci stała się alternatywą dla tradycyjnych form reklamy. Form reklamy internetowej jest coraz więcej.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *