Czy kasetony reklamowe bez innych form reklamy byłyby przydatne?

Kasetony reklamowe to bez wątpienia forma reklamy, która utrzymuje się na rynku od bardzo dawna. Wcześniej zastępowały je zwykłe szyldy, które sprzedawcy umieszczali na swoich sklepach, by ludzie wiedzieli co mogą w nich znaleźć. Dzisiaj kasetony reklamowe nie tylko informują o rodzaju sklepu, ale również o marce. Główna funkcja się nie zmieniła, więc można uznać, że podświetlane kasetony to po prostu rozwinięta forma szyldów.


Warto jednak się zastanowić czy owe szyldy byłyby tak skuteczne, gdyby nie reklama w telewizji bądź Internecie? Któż by słyszał o sieciach sklepów takich jak Żabka, Biedronka lub KFC. Nikt nie miałby pojęcia o panujących promocjach oraz zakresie towarów możliwym do nabycia w danym sklepie.

Szyldy sklepowe

13. Czy kasetony reklamowe bez innych form reklamy byłyby przydatne?Obecnie szyld informuje głównie nazwie sklepu, a nie rodzaju prowadzonej działalności, gdyż tym zajmują się inne formy reklamy. Nie mniej jednak nie wszystkie kasetony to samo logo oraz nazwa firmy. Mniejsi przedsiębiorcy, których nie stać na szeroko zakrojoną akcję reklamową muszą tak zaprojektować swój kaseton reklamy, aby przechodnie wiedzieli, czego mogą się spodziewać po danej firmie. Kreując ciekawy opis oraz logo łatwo można trafić do społeczeństwa, które chociażby z ciekawości wejdzie do środka. Warto zastępować zwykłe nazwy czymś bardziej kreatywnym, dlatego zamiast szyldu narzędzia i akcesoria można zamieścić kaseton ze słowami „przybornik majsterkowicza” albo „złota rączka”.

Kaseton – widoczne miejsce

Jednak aby kaseton zamieszczony nad drzwiami sklepu był skuteczny to lokal musi znajdować się w widocznym miejscu, a więc najlepsze ku temu będą ulice handlowe. Cóż z nawet największego kasetonu, jeżeli będzie mogła go zobaczyć zaledwie garstka osób. Nie mając wiec dogodnej lokalizacji trzeba też zainwestować w dodatkowe formy reklamy takie jak ulotki czy ogłoszenia w lokalnej prasie. W ten sposób nie łatwo zdobyć klientów, jednak jeżeli firma będzie rzetelna i w miarę tania to kliencie sami się znajdą, gdyż usługi będą polecane drogą ustną. Warto pamiętać, że najlepszą formą reklamy jest solidność oraz niska cena.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *