Co sprawia, że nadal drukujemy ulotki reklamowe?

Już od dłuższego czasu możemy usłyszeć o tym, że ulotki reklamowe nie tylko nadal nie wyszły z mody, ale również, że przeżywają wzrost popularności. Wystarczy zresztą przespacerować się ulicami polskich miast, aby przekonać się o tym naocznie. Co zatem sprawia, że choć klienci deklarują zwykle, że zabierają je jedynie z sympatii do rozdających druki na mrozie studentów, ulotki nadal są produkowane?

Niski koszt druku

Opieranie firmowego marketingu wyłącznie na ulotkach reklamowych z pewnością nie jest najlepszym posunięciem. Jeśli jednak zastanawiamy się nad dodatkową kampanią reklamowo-informacyjną, nie mogliśmy wybrać lepiej. Ulotki pozwalają na szybkie przekazanie najważniejszych informacji o firmie, a ich druk nigdy nie jest dużym wydatkiem. Dzięki drukarniom cyfrowym nawet przygotowanie atrakcyjnej dwustronicowej ulotki kolorowej nie powinno stanowić poważniejszego obciążenia dla naszych finansów, nic więc dziwnego, że druki te są elementem strategii reklamowej tak wielu firm.

Co sprawia, że nadal drukujemy ulotki reklamowe?

Łatwy kolportaż

Kolejnym argumentem przemawiającym za tym, aby zainteresować się ulotkami reklamowymi jest brak poważniejszych problemów z ich dystrybucją. Roznoszenie ulotek nie jest, być może, zajęciem prestiżowym, nie zajmuje jednak wiele czasu, a do tego nie wymaga przesadnego zaangażowania. Nawet na polskim, coraz bardziej wymagającym rynku pracy, nie brakuje osób zainteresowanych taką formą zarobkowania. Także jej dorywczy charakter przyciąga do niej chętnych do pracy. Wśród osób roznoszących ulotki dominuje młodzież, można więc liczyć na dodatkowy zysk – jej kreatywność.

Możliwość dotarcia do pożądanych klientów

Wielu firmom wcale nie zależy na ogólnopolskich kampaniach reklamowych, ale na tym, aby dotrzeć do osób zainteresowanych oferowanymi przez nie usługami tu i teraz. Cel taki można, oczywiście, osiągnąć na wiele sposobów, nie sposób jednak nie zgodzić się z tym, że roznoszenie ulotek reklamowych jest jedną z najszybszych i najmniej kłopotliwych metod. Nakłady są przy tym niemal zawsze niższe niż zyski.

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *